Praktični savjeti na temu marketinga u turizmu (1.): Evo što morate prvo napraviti da biste mogli početi zarađivati…!

U serijalu tekstova na temu oglašavanja u turizmu bavit ćemo praktičnim savjetima za iznajmljivače, i sve one koji to namjeravaju postati.

Bez obzira na vaše predznanje na polju marketinga te vaše dosadašnje iskustvo u turizmu – bilo da ste apsolutni početnik ili već iskusni „cimer fraj“ profesionalac – pokušat ćemo za svakoga ponuditi nešto zanimljivo, poneki praktični savjet koji će vam pomoći da ostvarite što bolje rezultate.

Više rezervacija uz dobru cijena – to je temelj na kojem ćete graditi svoju uspješnu turističku priču, a prvi korak na putu do uspjeha je često i najvažniji.

Jer sve ono što će se događati u vašoj turističkoj priči vrlo izvjesno može usmjeriti upravo taj prvi korak, a to je priprema i prezentacija vašeg objekta kojeg želite staviti na konkurentno turističko tržište.

Ovdje nećemo govoriti o uređenju vašeg objekta, o stilu I dizajnu, to je nešto što smatramo da ste već odradili, iako je uvijek dobro naglasiti da su jednostavnost i moderni dizajn, praktičnost te solidna izvedba uz kvalitetne materijale preduvjet da ćemo moći ponuditi kvalitetan turistički proizvod koji će tržište znati prepoznati.

Fokusirat ćemo se na prezentaciju vašeg objekta i na neke pravila koja su zajednička bez obzira na lokaciju vašeg objekta te radi li se tek o jednom apartmanu, kući za odmor, vili s bazenom ili pak malom hotelu ili sobama.

Proći ćemo sve korake u oglašavanju na internetskim rezervacijskim sustavima – koje već poznajete i kojima se već i služite kao što su Booking.com, Airbnb.com, HomeAway.com, Expedia.com i sl. –  kako bismo vam pružili sve potrebne alate za samostalno vođenje vašeg turističkog projekta.

Ali prije nego što krenemo, evo što Vam je potrebno da biste spremni krenuli u oglašavanje vašeg turističkog objekta te kako bi cijeli proces bio brz, jednostavan i efikasan.

Prije nego što krenete otvarati račune na rezervacijskim sustavima uložite maksimalan trud da napravite kvalitetne fotografije koje će prezentirati vaš turistički objekt u najboljem svjetlu.

Svakako koristite usluge fotografa profesionalca jer kvalitetne fotografije ne možete s ničim zamijeniti. U turizmu fotografije prodaju, i to je uvjet bez kojeg se ne može.

Klijent koji nas je angažirao da vodimo oglašavanje i upravljamo njegovim turističkim objektom jako ozbiljno je shvatio ovaj savjet. Pažljivo, vodeći računa o svakom detalju, pripremio je objekt za fotografiranje, a angažirao je profesionalnog fotografa.

Kao rezultat dobio je na raspolaganje super kvalitetne fotografije koje objekt prikazuju u najboljem svjetlu. Upravo onakav kakav je u stvarnosti. Jer radi se o luksuznom i modernom objektu na fantastičnoj lokaciji s pogledom na staru gradsku jezgru Splita.

Tek kad je taj prvi zadatak – priprema fotografija – uspješno odrađen onda možemo krenuti na sljedeći korak, a to je priprema oglasa za objavu na rezervacijskim sustavima.

O tome ćemo govoriti u sljedećem nastavku. Za početak smo izabrali rezervacijski sustav Airbnb.com koji je jako popularan na našem tržištu i to zbog svoje efikasnosti i jednostavnosti korištenja.

Najkraće rečeno Airbnb.com donosi dobre goste i lagan je za korištenje…

1 misao o “Praktični savjeti na temu marketinga u turizmu (1.): Evo što morate prvo napraviti da biste mogli početi zarađivati…!

  1. Filip Odgovori

    Savršeno, super savjeti. Mislio sam angažirati Foto Dalmacija, bolje nego da sam improviziram, njih su mi preporučili.

Odgovori na Filip Otkaži odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *