U serijalu tekstova na temu oglašavanja u turizmu bavit ćemo praktičnim savjetima za iznajmljivače, i sve one koji to namjeravaju postati.
Bez obzira na vaše predznanje na polju marketinga te vaše dosadašnje iskustvo u turizmu – bilo da ste apsolutni početnik ili već iskusni „cimer fraj“ profesionalac – pokušat ćemo za svakoga ponuditi nešto zanimljivo, poneki praktični savjet koji će vam pomoći da ostvarite što bolje rezultate.
Više rezervacija uz dobru cijena – to je temelj na kojem ćete graditi svoju uspješnu turističku priču, a prvi korak na putu do uspjeha je često i najvažniji.
Jer sve ono što će se događati u vašoj turističkoj priči vrlo izvjesno može usmjeriti upravo taj prvi korak, a to je priprema i prezentacija vašeg objekta kojeg želite staviti na konkurentno turističko tržište.
Ovdje nećemo govoriti o uređenju vašeg objekta, o stilu I dizajnu, to je nešto što smatramo da ste već odradili, iako je uvijek dobro naglasiti da su jednostavnost i moderni dizajn, praktičnost te solidna izvedba uz kvalitetne materijale preduvjet da ćemo moći ponuditi kvalitetan turistički proizvod koji će tržište znati prepoznati.
Fokusirat ćemo se na prezentaciju vašeg objekta i na neke pravila koja su zajednička bez obzira na lokaciju vašeg objekta te radi li se tek o jednom apartmanu, kući za odmor, vili s bazenom ili pak malom hotelu ili sobama.
Proći ćemo sve korake u oglašavanju na internetskim rezervacijskim sustavima – koje već poznajete i kojima se već i služite kao što su Booking.com, Airbnb.com, HomeAway.com, Expedia.com i sl. – kako bismo vam pružili sve potrebne alate za samostalno vođenje vašeg turističkog projekta.
Ali prije nego što krenemo, evo što Vam je potrebno da biste spremni krenuli u oglašavanje vašeg turističkog objekta te kako bi cijeli proces bio brz, jednostavan i efikasan.
Prije nego što krenete otvarati račune na rezervacijskim sustavima uložite maksimalan trud da napravite kvalitetne fotografije koje će prezentirati vaš turistički objekt u najboljem svjetlu.
Svakako koristite usluge fotografa profesionalca jer kvalitetne fotografije ne možete s ničim zamijeniti. U turizmu fotografije prodaju, i to je uvjet bez kojeg se ne može.
Klijent koji nas je angažirao da vodimo oglašavanje i upravljamo njegovim turističkim objektom jako ozbiljno je shvatio ovaj savjet. Pažljivo, vodeći računa o svakom detalju, pripremio je objekt za fotografiranje, a angažirao je profesionalnog fotografa.
Kao rezultat dobio je na raspolaganje super kvalitetne fotografije koje objekt prikazuju u najboljem svjetlu. Upravo onakav kakav je u stvarnosti. Jer radi se o luksuznom i modernom objektu na fantastičnoj lokaciji s pogledom na staru gradsku jezgru Splita.
Tek kad je taj prvi zadatak – priprema fotografija – uspješno odrađen onda možemo krenuti na sljedeći korak, a to je priprema oglasa za objavu na rezervacijskim sustavima.
O tome ćemo govoriti u sljedećem nastavku. Za početak smo izabrali rezervacijski sustav Airbnb.com koji je jako popularan na našem tržištu i to zbog svoje efikasnosti i jednostavnosti korištenja.
Najkraće rečeno Airbnb.com donosi dobre goste i lagan je za korištenje…
Savršeno, super savjeti. Mislio sam angažirati Foto Dalmacija, bolje nego da sam improviziram, njih su mi preporučili.